Összeszedtem Neked néhány fontos dolgot, amelyeket át kell gondolnod weboldal tervezés előtt!

Hogy kicsit megkönnyítsem a dolgod, összeszedtem 15 pontba azokat a kérdéseket, amiken a weboldal tervezés előtt el kell gondolkodni. Még akkor is, ha azt sem tudod bizonyos fogalmakról, hogy eszik e vagy isszák.

Segítek meghatározni az igényeidet; ezáltal egy új, hasznos, tartalmas, önállóan dolgozó és hasznot hozó weboldalt tervezek és készítek neked!

weboldal tervezés lépései
u

Nem biztos, hogy tisztában vagy a lehetőségekkel, amik kiaknázásra kerülhetnek egy weboldal tervezés során.

Csak hogy címszavakban említsünk néhányat:

  • hírlevél küldő rendszer,
  • közösségi oldal integrálás,
  • blogolás,
  • landing page kialakítás,
  • keresőoptimalizálás, stb.
  • adatvédelem

Ugye, hogy nem gondoltál ezekre, de én tudom a megoldást!

Ha eddig még nem kértél ajánlatot weboldal tervezésre, akkor megteheted most itt!

 Lássuk a weboldal tervezés kérdéseket:

  1. Van-e már regisztrált domain név és hozzá tárhely?
  2. A leendő weboldal koncepciója: Miért szeretnél weboldalt? Mi a célod, vagy céged elsődleges célja a weboldallal? (pl. bemutatkozó oldal, márkanépszerűsítés, ügyfélszerzés, eladás, stb…)
  3. Van már konkrét elképzelésed a weboldal felépítésével, a menüpontok megnevezésével és az aloldalak tartalmával kapcsolatban?
  4. Konkrétan milyen menüpontokat szeretnél szerepeltetni, és az egyes menüpontok alatt milyen tartalmak nyílnának meg? Ez nagyon fotnos a weboldal tervezés során a menüstruktúra kialakításához és a honlap volumenének felméréséhez.
  5. Szükség lesz-e olyan egyedi „funkciókra” a honlapodon, mint pl. kapcsolatfelvételi, vagy ajánlatkérő űrlap, hírlevélküldő rendszerintegrálása, időpontfoglaló rendszer beépítése, térkép, galéria, blog, közösségi média inetgráció, SEO?
  6. Vannak olyan weboldalak, amelyek tetszenek neked, esetlegesen azokhoz hasonló megjelenésűt el tudnál képzelni sajátodnak is? Melyek ezek?
  7. Van-e olyan meghatározó grafika, logó, színkombináció, bármi, amit feltétlenül kizárnál, nem engedélyeznél a honlap látványtervezésének során?
  8. Lesz-e gyakran frissülő tartalom azaz blog a weboldalon?
  9. Ha szeretnél értékesíteni (szolgáltatáscsomagot, előfizetést, online kurzust, letölthető anyagot) a honlapon keresztül, van-e kész terved az értékesítési folyamatra?
  10. Szeretnéd, ha a weboldalad bizonyos felhasználói keresésekre megjelenne a Google találati listájában?
  11. Te (vagy a cégnél bárki) tisztában vagy-e a keresőoptimalizálás (SEO) alapjaival?
  12. Szeretnél e a weboldaladra hírlevelet?
  13. Fontosnak tartod-e honlap látogatottsági mérését, a látogatók viselkedésének elemzését?
  14. Milyen közösségi média felületeket használsz, szükséged lesz-e a weboldal tervezés során ezeknek a kialakítására és integrációjára is?
  15. Szükség lesz-e (most vagy később) a következőkre? Céges logó, névjegykártya, levélpapír, szórólap, plakát, katalógus, stb… , azaz arculati anyagok. Ha már rendelkezel a fenti arculati elemekkel, de nem vagy elégedett, ez a legjobb alkalom, hogy változtassunk rajta. Legjobb, ha a céges offline és az online arculat abszolút harmóniában van.

Jó munkát kívánok Neked a válaszadáshoz!

Ha a fenti kérdéseket alaposan végiggondoltad, és megvannak a határozott elképzeléseid, akkor itt tudod indítani a folyamatot!

Legyen a Te vállalkozásodnak is profi weboldala, lépj szintet!

Hidd el, hogy te is másképp fogsz majd tekinteni magadra! A partnereidről nem is szólva!